Dag 45

Okej, det märks att jag har ökat min dos! Sedan ökningen har jag varit otroligt trött. I vanliga fall brukar jag vila en halvtimme efter universitetet, men i förrgår kunde jag inte ta mig upp och sov bort fyra timmar av eftermiddagen... Jag har också haft ont i huvudet tre dagar i sträck - något jag har väldigt sällan. Måste se till att dricka MYCKET vatten!

Vad gäller ansiktet så händer inte mycket nytt. Får fortfarande utslag, även om huden känns mycket slätare. Så himla tråkigt med mina ärr... Har ju både "gropar" och röda märken. Men det kommer ju gå att fixa efter att jag har blivit helt fri från acnen! Gäller att vara positiv! :)

Kommentarer
Postat av: E

Hej! Jag har påbörjat min andra kur av Roaccutan den 26 januari, alltså ungefär samtidigt som du! Intressant blog och jag kommer följa den och kommentera då och då :)

Jag har ett galet bra tips som jag själv upptäckt: mina läppar är oerhört torra och fnasiga, så jag smörjer ett lager Försvarets och därefter läppglans. Läppglanset gör att försvaretssalvan sitter kvar och glanset är som en skyddande hinna eller kudde på läpparna. Glanset ska vara tjockt, utan glitter eller färg som lätt kan fastna i torra partier.

Lycka till :)

2012-03-17 @ 23:06:26
Postat av: Maria

Hej ! har också haft lite ont i huvudet på roaccutanet, och båda gångerna tror jag som du att det berodde på för lite vatten! Drick drick drick! är mitt tips :)

2012-03-23 @ 21:53:32
URL: http://hoppsanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0