Dag 85

Återigen har de nya utslagen lagt sig lite. Hoppas att det inte kommer några nya igen. Några av mina läsare har skrivit att de känner igen sig i att utslagen fortsatt komma just till och med tredje månaden, så det känns lugnande. Tack för era kommentarer!

Idag tvättade jag håret som jag inte hade tvättat sedan i lördags! Och det var inte ens såpass smutsigt att det syndes, men eftersom jag åker till Italien idag så kände jag att det vore bra att ha det nytvättat! :) Har köpt en solskyddsfaktor för ansiktet från Dermalogica. Den heter Ultra Sensitive Faceblock (spf25) och är lätt färgad så jag kommer nog att köra enbart på den, och ingen foundation. Vi får väl se hur det går i praktiken!

Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0